На основу Одлуке Надзорног одбора број:134-1/22. од 27.04.2022. Године, Одлуке директора број: 140/22 од 28.04.2022. и Решења о образовању комисије за спровођење поступка продаје основних средстава у саставу:Мирослав Частвен- председник, Драган Барањи – члан и Властислав Хашка – члан (у даљем тексту: Комисија), број: 141/22 од 28.04.2022. Јавно комунално предузеће „ Комуналац“ Бачки Петровац објављује
ОГЛАС ЗА ПРОДАЈУ ОСНОВНИХ СРЕДСТАВА
- Јавно комунално предузеће „ Комуналац“ Бачки Петровац (у даљем тексту: Предузеће) оглашава продају, прикупљањем понуда, следећих основних средстава :
- УЛТ 160- „14. Октобар“ Крушевац, година производње 1982- инвентарни бр. 258 – неисправан
- КАШИКА УЛТА- прикључак- инвентарни бр.262,
- БУЛДОЗЕР ТГ – 110 – произвођач 14. Октобар“ Крушевац, година производње 1978.,инвентарни бр. 408-неисправан,
- РИПЕР ТГ- 110- прикључак – инвентарни бр.407,
- ГРЕДЕР ( мали) – мотор „Deuttz-Fahr“ – инвентарни бр. 409- неисправан
- ПРИКОЛИЦА- произвођач „Змај“, год. Производње 1987, црвена, носивости 10 тона, инвентарни број 259.
Основна средства се продају искључиво као целина.
- 2. Почетна продајна цена целине која се продаје износи 3.000.000 динара без пдв-а односно 3.600.000 динара.
- 3. Основна средства се продају у виђеном стању без права купца на накнадну рекламацију, исправност, комплетност и техничке карактеристике.
- 4. Право учешћа на лицитацији имају сва правна лица на територији Републике Србије.
5.Услов за учешће на лицитацији је уплата депозита у износу од 650.000 динара на рачун Предузећа 160-929353-88 код Банца Интеса.
За потврду уплате депозита контактирати Предузеће на мејл pravna.sluzba@jkpkomunalac.co.rs
Депозит ће бити враћен сваком понуђачу чија понуда не буде прихваћена као најповољнија, у року од 3 дана од дана јавног отварања понуда.
- 6. Учесници на лицитацији дужни су да, уз пријаву за учешће на лицитацији, доставе следеће исправе уз понуду:
- уколико је учесник правно лице или предузетник: Извод о регистрованим подацима привредног субјекта Агенције за привредне регистре, који није старији од шест месеци, а уколико је учесник физичко лице: фотокопију важеће личне карте,
- Дозволу за сакупљање, транспорт, складиштење или третман отпадних возила ( опасан отпад)
7.Учесник који понуди највишу цену и чија понуда буде утврђена као најповољнија од стране Комисије за спровођење поступка лицитације, дужан је да у року од 5 (пет) радних дана од дана лицитације уплати купопродајну цену и закључи купопродајни уговор са ЈКП „ Комуналац“ , за основна средства које је излицитирао.
* уколико две или више понуда буду исте, предност ће имати понуђач који понуди краћи рок уплате купопродајне цене.
- Порез по основу излицитираног основног средства пада на терет купца. Купац је дужан да, у року од 10 (десет) радних дана од дана закључења купопродајног уговора, преузме предмет лицитације.
- Отварање писаних понуда ће се извршити дана 04.05.2022. у 11.00 часова у ЈКП „ Комуналац“ , Народне револуције 5, Бачки петровац.
Основна средства додељују се учеснику лицитације који је понудио највиши износ купопродајне цене.
- Разгледање предмета лицитације може се вршити сваког дана сем недеље од датума објављивања огласа у времену од 10,00 до 15,00 часова у ЈКП „ Комуналац“ , Народне револуције 5, Бачки петровац.
- Сва додатна обавештења и информације могу се добити:
телефон 0641008381 радним данима од 08,00 до 13,00 часова,
мејл pravna.sluzba@jkpkomunalac.co.rs
Контакт особа је Марина Сабо, шеф службе за опште и правне послове.